Повернення товару - загальні правила
Інтернет-магазин Promin працює відповідно до українського законодавства про захист прав споживача. Вся наша продукція відповідає вимогам нормативних документів, що гарантують якість виробу (ГОСТ та ДСТУ) та має свідоцтво безпеки (санітарно-гігієнічні висновки). Перед відправкою замовлення Клієнту ми ретельно перевіряємо товар, запаковуємо та страхуємо на час транспортування. Якщо з певної причини вам не підійшла річ, ви маєте змогу повернути її або обміняти протягом 14 днів з моменту здійснення покупки.
Правила повернення:
- Підготувати річ до повернення - запакувати товар в фірмовий пакет Promin, в який була запакована річ під час покупки
- Вкласти заповнений бланк повернення (всі реквізити обов’язкові до заповнення)
- Звернутись в наш call-центр та проінформувати менеджера про фактичне повернення товару
Повернення товару проводиться у випадку
Якщо товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також наявний розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві разом із товаром, відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Однак важливо зазначити, що деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну. Зокрема, це стосується предметів білизни (включаючи боді, топи та термобілизну) та панчішно-шкарпеткових виробів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року, яка містить "Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)", такі товари не можуть бути повернені чи обміняні, якщо вони належної якості.
Способи повернення товару
Товар можна повернути, якщо з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.
Товар необхідно відправити на склад компанії Нова пошта на реквізити, зазначені в бланку на повернення.
Повернення коштів Клієнту за товар здійснюється протягом 30 днів з дня отримання нами товару і заяви на повернення шляхом зарахування коштів на банківський рахунок, який ви зазначили в бланку повернення.
Якщо у вас виникли питання, пов’язані з оформленням повернення товару, зв’яжіться з нами. Наша команда зробить все можливе, щоб надати всю необхідну інформацію і посприяти швидкому поверненню/обміну товару.
Для встановлення цього веб-додатка на вашому iPhone/iPad натисніть а потім Додати на головний екран.